Thursday, January 15, 2009

Poraka vo sise

Mc'Ljubov

ref. x3

Samo lazna nadez,nadez!,skriena videlina,
gledam sivo,crno,sivo stihovna detelina.
O tie oci da gi seram site tie likovi...
barav samo verba za site tie stihovi.

Vleci zborovi od usta,posle se sto se sluci,
ista pesna sviri povtorno,covek na greski uci.
Ama pogled kaza se ima tekst sto doveruva...
edno prasanje vo tisina
-Mozes li da mi veruvas?
Na ljubov pokoriv cekav odgovor da kaze
-Dovolno ti veruvam...
no zborot dovolno me laze.
Ama poglednav nagore,sepak znaev deka vredi,
podaj raka i so mene,veruva!
vidov me sledi...
Sega cekaj novo skalilo,no gledam verba koci,
-Seuste mi veruvas?Legni i zatvori oci...
Ama zbuni ljubovta kon nea,stravot sto navaluva,
prasa Zosto?
-Gledas deka verba se namaluva?
no sepak prodolzi,odai polno otvoreni,
-No sto i da se sluci,drzi oci zatvoreni!
Barem za mene site metafori se izborija,
ko prikazna od romani na cela alegorija.
Sto storija na krajot?zosto krajot krasi delo,
nokta poleka ja snema prv baknez e vo celo.
Natamu se promeni,no togas sto e tuka stosot?
sonce pocna da se kreva,togas baknez bara nosot.
No nemas verba dovolno,a stravot gubi poraz,
ocite gi otvori a sleden baknez e vo obraz...

ref. x3

Samo lazna nadez,nadez!,skriena videlina,
gledam sivo,crno,sivo stihovna detelina.
O tie oci da gi seram site tie likovi...
barav samo verba za site tie stihovi.

2 comments:

  1. Solovo si e dinamit4e brat4e,mental-izgor,tekst-izgor (na kvadrat) ha
    ljubov

    ReplyDelete
  2. Stvarno ste TOP! sakam da vi gi najdam trakite, ali gi nema site na youtube, da mi kazete barem albumot kaj da go najdam?!

    ReplyDelete