Tuesday, January 13, 2009

Zivotna Simfonija

Ref.x 2

Notite na nokite i koga srceto mi trne,
ljubov,spomen,ispoved i koga pocnuva da vrne.
Notite na utroto vo sebe nadez vrodija,
mastilo pisuva samo zivotna simfonija

Mc'Ljubov

Oci prv pat otvara so pogled zivot vdisuva,
petolinie zapocnuva simfonija se pisuva...

MartineZ

Bea sliki spomeni melodija na plac i zvuk,
vo mojot zivot majka,a na listot violinski kluc.

Mc'Ljubov

Pocnuva uci sine malo,zivot detski i maniri
prva linija ti sledi,pijano pocnuca da sviri...

Martinez

Bese zivot skalila,siroka pregratka na dofat
koga jas bev Salieri,koga Igor bese Mocart.

Mc'Ljubov

Zivot uci pravila,dusa duhovna i vredna
ne brzaj ti sine zosto poteska e nota sledna!

MartineZ

Dojde vreme,sveka gori hartija da se pocuvstvuva
dur svekata se topi,oci zatvaram otsustvuvam...

Mc'Ljubov

Veke ne si malo dete,cvrst si kamen,kako kora
ke iskusis ti mnogu raboti takva e linija vtora.

MartineZ

Drvena stolica se klati,ja razbiram pa dava noti
zbori za dete,zivot pisuva,se topi i se poti

Mc'Ljubov

Praznini megu linii stvoreni srce koga trne
ljubov,spomen,ispoved i koga pocnuva da vrne.

MartineZ

(pocnuva Do)izedeno od vremeto na sto se sekava
nestabilen po sebe,izguben pogled son sto srekava.

Mc'Ljubov

Vrvi vreme dozdot lie,vtorata pomini ja
starost,magla,dusa place,sledi treta linija

MartineZ

(pocnuva-Re)misli krie,strav sto pie,sam sto zbori
bara nekoj(da ne bide sam)bara srodnik

Mc'Ljubov

Proba ti da sokries,od Boga nema krienje
ostana samo molitva,kazana pred spienje...

MartineZ

(pocnuva-Mi)se zaljubi vo praznoverie i laga
mnogu mal,a veke pogoden od oblakot na taga

Mc'Ljubov

Vkusot gorci,sonot cuva sine,veli prividenie...
vidot napusta vo sebe veli ostana no mnenie.

MartineZ

(pocnuva-Fa)
aha,od loso poloso vo dupka beter
(uste malku)zborovi odneseni vo veter

Mc'Ljubov

Oci prv pat zatvara,so poglet zivot izdisuva
pettolinie nema kraj,no nema noti da se pisuva

MartineZ

(pocnuva-Sol)
prerano na pola pat ispusti zdiv
napisa pesni eden kup na krajot samo eden stih...

Mc'Ljubov

Martin,pogleni tamu,vo podrumot na dedo vinski
penkalo se kreva samo,go crta klucot violinski.

MartineZ

Na usni prst,za molk te molam,mislese ti taka mora
tvojata zivotna simfonija ja napisa samo do pola..



Ref.x 3

Mc'Ljubov
Notite na nokite i koga srceto mi trne
MartineZ
Ljubov,spomen,ispoved i koga pocnuva da vrne
Mc'Ljubov
Notite na utroto vo sebe nadez vrodija
MartineZ
Mastilo pisuva samo zivotna simfonija

1 comment:

  1. Ne be sine klasika e tekstov nema so da se komentira,da se raspla4es e:) ne,ozbilno tekstov si korne brat4e,korne korenja so bi se reklo he.

    MartineZ

    (pocnuva-Sol)
    prerano na pola pat ispusti zdiv
    napisa pesni eden kup na krajot samo eden stih...

    Osa e MateZ bre !:)

    ReplyDelete