Thursday, January 8, 2009

Safirski Prsten

Mc'Ljubov

Ej malo dete pogledni,prsten sto najdov vo barata,
nasmevki i roze vino nadvor place gitarata.
Lisja treperat za dete promenet e dvorecot,
pleni so magicnost,otvori go prozorecot!
Plameni oci molci,pisuva veterot kruzen,
caruva na prijatel i e onoj veter juzen.
Teznee za ljubov moli vistina no ramnomerna,
misli nepresuslivi,tezi ljubov neizmerna.
Padni listu esenski kade sto odat moite zborovi,
kreni glava zalna vrbo ke te islusam progovori.
Sogori tajni misli vetuvam nema da te skratam,
veterot e zakletva deka ke probam da te svatam!
Dzvezda padna,na mesto kade boi se sinite,
polna mesecina,sedam sam pokraj sinite.
Tivko veterot me obviva a zvezdi se kolonite,
vrati minato vo vozot gi ozivea vagonite.
Luge sobrani,slikata e taka siva
maramcinja za zbogum,zvuk na lokomotiva
brisi solzi minato zosto utre e nov den
stegnata raka otvori na dlanka safiriski prsten

Iva ref.x2

Miris na esen,vetrot me vodi,pred mene suvi lisja
kejot e prazen,ko silo bodi,jas povtorno sum ista
samo,mi falat tie oci...

MartineZ

Dzvezda padna vo alea pleni oci koi sto molat
siri dopir preku zraci iako zracite tonat
edna zelba presudi da ni se vklopat stapkite
izvika,te molam,i se izgasna zad karpite
ostana tocka crvena izblede dur po edna vecer
vecerta zelba vo racete a sega samo pepel
veterot vo odrazot so nasmevka i pogled laden
gnevot sproti neboto od zvezda imam samo kamen!!!!!!!!
plamen pak vo pogledot ja skroti zvezdata vo letot
budi gnevot veke zali zosto ovenet e cvetot
oci sklopi smisli zelba zema eden list na dlanka
eden mig od vreme ukrade go zatvori vo ramka
mamka bese kamenot od nebo podarok za nadez
i vo najtesko nasmevni se obidi se da stanes
neka bide samo beleg,uci se od greski
deka baras znam,no dali ima zvezdi denski
prati poraka da kruzi vecno po kanjonite
se odjavi so ehoto vo beskraj so zborovite
od pogledot se cita se no citaj megu redovi
zvezdite ne zgasnuvaat od Saturn bea delovi

Iva ref.x2

Miris na esen vetrot me vodi pred mene suvi lisja,
kejot e prazen ko silo bodi,jas povtorno sum ista
samo,mi falat tie oci
Esen e prsten od safiri...
O tie oci jas da gi vidam,te molam boze daj mi krila
mi dari sin cvet i tivko sepna,za tebe moja mila.
O tie oci jas da gi dopram barem ednas dur sum ziva
da daram nektar i da recam vo minato sum bila jas...
Za toj prsten od safiri...

4 comments:

  1. Ej, top sto ste naprile blog, negde da bidat napisani moite omileni tekstovi od omilenata makrap grupa.Inace, so se odnesuva do tekstovite, radi toa najvise ve postuem
    , metaforicni se do koska i neso porazlicno i inovativno i dopirate nekoi pozitivni ubavi kotemi, plus znaete i neso hc da zdrvite taka da all round ste onakaa, top.Imate i secenje i freestyle ODLICNIIII,kompletni MCinja ste.Ubavi instrumetnali i se toa.Inace vo pesnava i vo tajnite na edna gejsa najvise mi se sviga tekstot.Polesno od Helium bese odlicen album, se nadevam na use bolji vtor, taa so kocka epten me divi ja slusnav na myspacot...I toa e od mene, taka prodolzete i se najbolji

    ReplyDelete
  2. sakam da gi simnam pesniteee :/

    ReplyDelete